Mijn Duitse avontuur - Reisverslagen van Patricia in 't Groen - WaarBenJij.nu Mijn Duitse avontuur - Reisverslagen van Patricia in 't Groen - WaarBenJij.nu
Mijn Duitse avontuur

Op vrijwillige basis ga ik een jaar aan de slag in een Duitse Gedenkstätte. Door de kleinschaligheid zal mijn werk veelzijdig en afwisselend zijn maar tegelijkertijd zal educatie er een groot deel van uitmaken.

Recente Reisverslagen:

09 November 2014

Later dan verwacht......

15 September 2014

We moeten eten van het vlees wat in de pan ligt…..

03 September 2014

De eerste indruk
Patricia

Ik ben 22 jaar en nu ik eindelijk klaar ben met de PABO heb ik een nieuw avontuur gevonden. Vanaf 2 september zal ik voor een jaar aan de slag gaan met educatie omtrent de Tweede Wereldoorlog in een Duitse Gedenkstätte.

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2798

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 01 September 2015

Mijn Duitse avontuur

Landen bezocht: